Yserbius.Org is undergoing a change in forums. Please be patient during this process.

How about a Merc Takeover?

LadyChina

Inactive Members
#1
So, I miss the brutes. I don't know WHY, but I do. I think they need an injection of FUN and FRIVOLITY. Since all they do when they're not playing a game is hang out in IRC and make plans to play games, I told them they should come here with ME and sit in the chat room and plan to play games. Meanwhile fun people could come in and roleplay with me, and show the grumpy Mercs how to have FUN.

Wadda ya think?
 

Cyren

Inactive Members
#2
I'm not sure about that. I really did hate listening to guys say how great they were all day long. I was always happier when they were proving it. But I'm demanding.

Unfortunately when you just decide it's all about perception, and you're so busy being untouchable and rude, it's just no fun any more.

Thumbs down on Mercs coming and just saying the same tired things.

Of course that's just encouraging that sort of behavior.
 

SunShadow

Inactive Members
#3
ROFL.. tell them to get their arses over here! ;)

Unlovable and untochable? Bah, you just haveta get to know the little teddybears ;p Of course, at one time I played with DOOM.. so.. point in case for all you old enough to remember him ;p
 

Tiger

Active Members
#5
Some are fun to hang with... But then theres Therm... LOL

For the most part Logan, BB, Quinn, DreamBabe.... Uhm... And prolly a few more I can't remember.... But for the most part, those were the only ones worth hangin with... I wouldn't really call them teddybears, since BB's about the size of a broom stick... :lol:

Dark Suns Online was a complete waste because the Mercs ruled there... Therm included... And it was a big "I'll kick your ASS." testosterone fest. LOL

And thats not to say I don't miss them... 8)
 

Cyren

Inactive Members
#6
That's it, I give up. I'm not posting another thing without an irony font. Slohand! I need an irony font! People are taking me seriously again!
 

LadyChina

Inactive Members
#7
....The beginning of my onslaught upon the Mercs...

*considers how to get Slohand to grant mod status to a Merc*



[12:20] <Sylara> I think all of you should go live with me at www.yserbius.org - just click "chat room" and stay there
[12:21] <Sylara> and fun people will come in a roleplay with me, and you guys can go about your statistical gaming grumpy business
[12:21] <Sylara> huh huh huh? Wadda ya say?
[12:21] <Sylara> You can consider it a Merc take over!
[12:21] * Sylara rubs her hands together in glee
[12:21] <Sylara> How about if I can make it so Os has moderator power? HMM?
[12:21] <Sylara> Or KY
[12:22] <Sylara> prop
[12:22] <Sylara> dear you hear about my first PTO meeting?
[12:29] <Sylara> I'll submit a poll on the yserbius.org site, and see who wants the Mercs to take over
[12:30] <Sylara> now if you get a resounding HELL NO, I'm sure you'll immediately do it, yes?
 

SunShadow

Inactive Members
#10
Tiger said:
Some are fun to hang with... But then theres Therm... LOL

For the most part Logan, BB, Quinn, DreamBabe.... Uhm... And prolly a few more I can't remember.... But for the most part, those were the only ones worth hangin with... I wouldn't really call them teddybears, since BB's about the size of a broom stick... :lol:

Dark Suns Online was a complete waste because the Mercs ruled there... Therm included... And it was a big "I'll kick your ASS." testosterone fest. LOL

And thats not to say I don't miss them... 8)
DreamBabe was KAAOS, as was I. We wouldn't lower ourselves to the Merc level. C'mon :wink:

Why are we 'voteing' on this anyway? I thought everyone was welcomed here? If they want to come.. let them.. let them work up in status like everyone else too.. they shouldn't get mod status off the bat.. hell, they shouldn't be begged to come either. IMHO, of course :D

And what do you mean by 'takeover'? You mean RP in the tav? Takeover on the boards? RP in the tavI'm kewl with.. boards not so much.. I don't want to have to read a bunch of bashing people posts everyday :p
 

Bourne

Inactive Members
#11
Computer Rambos bore me.... If I wanted to be bored I'd hang out in the World of Warcraft forums and listen to the pre-pubescent teenagers brag about how great a game makes them....

Oh wait.. I do hang out in those forums...
 

LadyChina

Inactive Members
#12
We're voting on this because I got tired of seeing the same posts. This is called "stirring the pot"

*holds out her very long stick for ooohhhhhs and aaaaaahhhs*

I anticipate a spat of penis envy will soon be forthcoming from the men that inhabit this land, after seeing my stirring stick.

Plus I have made it my especial quest to be a pain in the ass to all Mercs ever since Balor decided that I was going to be his perma Dark Mistress of the Night/Sunshine Smile of the Day. In fact, Balor and Thyrm fought a duel once during the heigth of the Balor/Thyrm/Gamesman fall out over who had the latest cheat and who wasn't going to share it. If Balor won, Thyrm would have to tell him how he'd inflated his abilities (maybe that was the Vitamin F birth, I dunno), if Balor lost I would have to leave the server the Mercs were hanging in, which was Challenge Arena, go sit in Sword Swamp and WAIT for Balor to visit like a Merc concubine should.

Balor lost, and indeed I did go back to Sword Swamp, screaming all the way.

*strokes her stick, sticks it back in for another go round*
 

SunShadow

Inactive Members
#13
*shake* no.. I didn't mean they weren't worthy of our votes.
I meant.. they don't need a vote to come here do they?

Oooooh! NM, I get it. You want to see all the nooooo.. don't let them come here posts.. cause it's funny. *blonde*

LOL.. yeah I remember that whole you had to leave the server fight. Was pretty funny back then. Didn't T also have a fight with someone where he had to quit the game if he lost?
 

LadyChina

Inactive Members
#14
I think Thyrm had a duel that required his perma removal, not sure though. Balor says he doesn't know, he wasn't paying attention. *rolls her eyes*

What I do remember about Thyrm was the night that he was supposed to marry Firedancer in a double ceremony with Balor and I. The bastard never showed. Firedancer finally left. THEN he showed up in time to witness the Merc priestesses (damned if I can remember their names now) pronounce us Merc and wife.

And the best loved Thyrm quote in my book is, "Damn, I can't believe Hooties' black!"
 

Tiger

Active Members
#15
Ya know, those stories are legend... Kinda funny really... I mean, to have something happen online become legand and be told over and all over... Thats great! LOL

As for Dreamy... Uhm... Well, my bad... But KAOOS was the female version of the Mercs anyway... LOL

:roll:

Come on, seriusly... The two groups were both fun and yet pains in the asses... :D
 

SunShadow

Inactive Members
#16
Tiger said:
As for Dreamy... Uhm... Well, my bad... But KAOOS was the female version of the Mercs anyway... LOL

:roll:

Come on, seriusly... The two groups were both fun and yet pains in the asses... :D
ROFL, yeah.. you are right..but that was sorta my point as to why we wouldn't lower ourselves to that level 8)
 

LadyChina

Inactive Members
#18
Well that'd be because you're in to paranoia, Bourne. That's the only thing that inspires untold suspected conquests.

*uses the eyes in the back of her head to spot them*
 

Bourne

Inactive Members
#19
You mistake paranoia with discretion. I have tales to invoke paranoia in the sanest of minds, but if such fears are found to be reality then it is not paranoia to begin with... however they shall remain untold.

Treachery and dark hearts abounded in those days, and not within the ones who boasted such.

I do this for the good of the realm, you see. Treason is never a good thing now, is it? At least, not at the price of the little baubles I see floating around...
 

LadyChina

Inactive Members
#20
So we agree. Harmony is merely a cloak for those that don't have the pure fierce heart to call a spade a spade, prefering to call it an upside down heart while stacking the deck with clubs.

*spits on harmony, a pseudo calling if ever there was one*

Oh dear...
 
Top